Jak nalákat na svou akci návštěvníky

Pořádáte-li zrovna nějakou kulturní či sportovní akci pro veřejnost a potřebujete, aby tam dorazilo co nejvíce lidí, ať už kvůli prestiži této akce anebo čistě jen proto, aby se vám na vstupném vrátily vložené náklady, tak pak jistě usilovně přemýšlíte nad tím, jak to udělat, aby tam dorazilo co nejvíce návštěvníků.

papír

A každý, kdo už podobnou věc někdy organizoval moc dobře ví, že zajistit vysokou návštěvnost veřejnosti není vůbec snadné, a že nalákat dost lidí na vaši akci dá poměrně dost práce. A nesmíte zapomenout i na to, že velice důležitým faktorem, který v této věci hraje zásadní roli, ovšem nedá se nijak rozumně ovlivnit, je počasí. Ať již svou akci pořádáte vevnitř či na volném prostranství, bude-li pršet, všichni raději zůstanou doma.

Nicméně i tak je potřeba na propagaci akce nerezignovat a zaměřit se na důležité komunikační kanály. Základem je vždy to, aby vaše akce byla pro veřejnost dostatečně atraktivní, tedy aby tam bylo občerstvení, aby se tam konala nějaká oblíbená zábava, třeba pro děti, aby ji navštívila nějaká známá osobnost anebo lze návštěvníky přilákat i na soutěž o atraktivní ceny.

tiskárna

Nicméně ať bude váš program sebelepší, tak nikdo nepřijde, pokud se o akci nedozví. Chcete-li tak oslovit co nejširší veřejnost, je dobré se zaměřit na oblíbená média jako je článek či reklama v místních čtených novinách či v rádiu, viditelné plakáty na exponovaných místech anebo dokonce roznos pozvánek do všech schránek, k čemuž se dají dobře využít letáky. Ty můžete pořídit i na poslední chvíli a velice rychle, když si na internetu zadáte tisk letáky a navolíte si potřebné parametry, tak již druhý den můžete mít veškerý materiál doma. No a samozřejmě nezapomeňte na důležité pravidlo, mluvit o vaší akci se všemi a všude, kudy chodíte.